مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-08حوادث

انهدام 30 باند مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 483 کیلو هرویین و یک تن و 519 کیلو مرفین و مشتقات تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 483 کیلو هرویین و یک تن و 519 کیلو مرفین و مشتقات تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی در شهرستان"نهبندان" خبر داد و گفت: 30 باند مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی منهدم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز شنبه 17 تیر در مصاحبه خبری که با حضور استاندار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت خبری مبنی بر حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک تریلی کشنده حامل بار سبوس مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از تریلی ، 483 کیلو هرویین و یک تن و 519 کیلوگرم مرفین و مشتقات تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل کانتینر تریلی جاساز شده بود کشف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 30 باند مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی

انهدام 30 باند مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان جنوبی